Nokia C1-02
Hrnek Nokia zdarma
1 390 Kč
Nokia C5-03 + batoh zdarma
Praktický batoh zdarma!
4 150 Kč
Nokia E6-00
Luxusní šála zdarma
8 350 Kč

72 neuvěřitelných fotek pořízených Nokií N8

28.7.2010 | Kryštof Korb
Tagy | 12 megapixelů | fotky | fotografie | N8-00 | Nokia N8

Žádné technické parametry ani další popisy fotoaparátu. Prostě se jen kochejte 72 neuvěřitelnými fotografiemi v plném rozlišení pořízenými dvanáctimegapixelovou Nokií N8.

Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8
Fotografie z Nokie N8

Všechny fotky jsou samozřejmě stále pořízené s nefinálním firmwarem, takže nakonec to může být ještě o něco lepší.

Komentáře (53)
53 Čtvrtek, 05 Srpen 2010 19:57
marty013
@Tomcat: ano podle mě je celkem terno, že telefon za 12k už dokáže fotit jako kompakt za 5k, protože kompaktem za 5k fotí na dovolené plno rodin. takhle stačí, když si tatínek nezapomene telefon ;). což se nedá říct třeba o mé n95 (ano jsem za opicemi, ale vývoj mobilních telefonů už nějakou dobu nesleduji.).
52 Sobota, 31 Červenec 2010 12:29
Yojimbo
2Doktor: Eh, tady se nikdo nebavil o ISO, to se samozřejmě nedá srovnávat. Já jsem se bavil o pohledu amatérského fotografa, který si fotky z foťáku promítne na monitoru a když uvidí fotky z kompaktu, který má všechny možné softwarové filtry, které fotku doladí hned po vyfocení, takže pak působí barevněji, kontrastněji atd. Zrcadlovka už z principu tohle nemá, protože se většinou počítá s tím, že si ji nekoupil absolutní amatér, ale člověk, který má z focením trochu zkušenosti a chce se tomu věnovat více do hloubky. Tzn. chce pracovat se surovým materiálem.
K tomu Photoshopu, koukněte se na video od Martina, tam to máte krásně zdokumentované. Apple 3GS má foťák 3 MPx, tzn. pokud to dotyčný fotograf opravdu s Photoshopem umí, tak na monitoru s HD ready rozlišením těžko obyčejný člověk pozná, že to nebylo focené na zrcadlovku, ale jenom na mobil.
Koukám, že tu zase někdo myslel penisem v neuvěřitelném chtíči hádat se, než aby si něco pořádně přečetli. Mám pocit, že jak Zbyněk, tak Doktor si vygenerovali ze zběžného "přečtení" hesla jako -kompakt lepší jak zrcadlovka-, nebo -mobil a Photoshop lepší jak zrcadlovka-, což jim vehnalo krev do mozku.
51 Pátek, 30 Červenec 2010 20:51
Doktor
Yojimbo : "Proto taky spousta lidí, když dostane do ruky prvně zrcadlovku, tak se mu zdá, že fotí hůře."

Potom bych se Vás chtěl zeptat, co jste si to proboha koupil. Já koupil DSLR velice levně (do 14k i s objektivem) a rozdíl vůči značkovýmu kompaktu za 10k byl, jak to jenom správně říct... Ani ne jiná třída, spíš jiná realita. Tam kde na ISO 400 kompakt ve světle šuměl, tam zrcadlovka dávala ISO 800 čistý a hladký jak dětskej zadek. O dynamickým rozsahu a podání barev radši ani nemluvě. Přidejme k tomu Vaši poznámku o 10x Photoshopu a bez urážky si myslím, že jste úplně mimo.

Tenhle mobil silně překvapil, opravdu fotí výborně. Jak už je zvykem u Nokie, využitelnost bude dána zejména možnostmi nastavení, který se ne vždy chovají, jak mají. Dokud Nokie nedovolí ručně štelovat čas, tak si může nastavení iso strčit za klobouk, protože pitomej automat stejně přepočítá expozici podle sebe, a čas si nadrámec zkrátí. EV občas neřeší vše. Ale amatérům by na dovolenky měl stačit bez problémů.
50 Pátek, 30 Červenec 2010 18:50
Zbyněk
No a mohl bys nám to názorně ukázat jak projedeš 5 megapix. fotku 10x Photoshopem a výsledek bude jako u Cannonu za 50 táců rád bych se na ten rozdíl podíval,jistě jsi profesionál a proto by ti to nemělo dělat žádné potíže.
49 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 22:29
Yojimbo
Martinnn: No když máš takhle malou fotku, a pak jí ještě 10x projedeš jako profesionál Photoshopem, tak nikdo nepozná, jestli je to focený Canonem za 50 tisíc, nebo fotomobilme za 5 tisíc. Ale jakmile bys jí chtěl použít například na obálku časopisu, ještě lépe na billboard, tak tam už to poznat je a dost. Ale jak už tu někdo řekl, iPhone je jeden z těch lepších a to hlavně díky posteditům, které už se dějí softwarově. Tzn. vyvážení histogramu, doladění barev, redukce šumu (řekl bych, že dokonce dělá nativně větší fotky, než jsou uváděny, a že je pak převzorkovává, aby tím redukoval šum a další úlety). To všechno děla software automaticky. A přesně tyhle vlastnosti má i většina kompaktů, protože kompakty jsou většinou určeny pro focení rodiny na dovolené a nepředpokládá se, že dotyčný fotograf si pak bude s fotkami hrát ve Photoshopu. Proto taky spousta lidí, když dostane do ruky prvně zrcadlovku, tak se mu zdá, že fotí hůře.
2Kozaa: Omlouvám se, přehlídl jsem se o tři příspěvky, ten dotyčný měla být ovečka jménem Rossa.
2Jan Krištof: Když se tvůj příspěvek nezobrazí hned po tom, co jsi jej odeslal, tak to ještě neznamená, že se nezobrazí nikdy. Mimochodem zatím jsme od tebe slyšeli jen to, že takhle profesionálové rozhodně nefotí, ale rád bych teda věděl, jak podle tebe profesionálové na mobil fotí a jak by sis představoval prezentační sérii fotek z N8 od profesionálů.
48 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 20:08
Martinnn
Fotky jsou hezké a pokrok je podle mě docela znát, na druhou stranu v ideálních podmínkách jde udělat hezké foto ledasčím, viz http://www.youtube.com/watch?v=TOoGjtSy7xY
47 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 19:44
petřík
Zase odborníci na foto. Ach jo. Srovnávat iPhone 4 s 5mpxovým foťáčkem s mikročipem a mikrooptikou s dělem od Nokie to je jako srovnávat Trabanta s Mercedesem. Při vší úctě k iPhone, na tohle dělo fakt nemá, protože už jen ty technické parametry jsou zcela někde jinde. Ostatní je věci softwaru a hlavně umění fotit. I z dobrého kompakta lze udělat blbou fotku, když se to neumí :-).
46 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 19:26
Tomcat
Fotky nezaujali ani námětem ani technicky. Co dodat, že mobil za cca 12 fotí kjako kompakt za 5 :-( tak to je terno .
45 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 19:16
Radek Aklemjev
Jan Krištof alias honzina alias honzina2222:
Nepsal jsem že by jakékoliv fotky byly upraveny - přečti si moje dva příspěvky, a nevím proč tvůj příspěvek, mimochodem opět pitomý, je tady 10x.
44 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 18:34
Ridick
Tak fotky fakt Super. Sice si N8 chci koupit ne kvůli foťáku ale z fotek jsem nadšen. Foťák používám minimálně jednou týdně a mám jen levný kompakt a dle toho co tady vidím N8 fotí mnohem líp. No asi kompakt půjde do světa :-D
43 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 18:21
honzina2222
Radek Aklemjev. Nikdo se tady nebaví o kvalitě snímku ale o obsahu fotek a tím jak je to prezentováno:72 neuvěřitelných fotek pořízených Nokií N8 a že to fotí profíci!!!
Ti profíci tak dobří leda na fotku do občanky!!!!! :-)
jo a nevím jak jsi přišel na to že jsou fotky z mobilmánie upravený!

Jinak kvalita ok!
42 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 17:43
carreaum
Je mě jedno z jakého modelu od jakého výrobce pocházejí tito fotografie, každý kdo focení jen trochu rozumí a má zkušenosti s focením musí uznat, že tito fotografie jsou velmi zdařilé a kvalitní. Ten dotyčný co tvrdí, že jsou nic moc, hrozné a podobné rádoby chytré spíše hloupé řeci, by měl jít do krámu, koupit si levný kompakt kolem dvou tisíc, udělat stejné fotky a porovnat je s fotkami zde. Myslím si, že by mu došly slova. Tady se chvástají buď jen ti, co o focení nic neví, nebo odborníci, jenž jsou zhýčkani zrcadlovkami a neví jak fotí běžný levný kompakt....
41 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 17:14
Edge
No když si je otevřeš v počítači a podíváš se na jejich vlastnosti, tak zjistíš, že všechny sou z N8čky. A mimochodem kdyžtak z nokie a ne nokYje :D
40 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 16:37
eswrs
Část fotek je fake a u těch zašuměných, neostrých a s mlhavým nádechem opravdu věřím, že jsou z Nokyje.
39 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 14:36
KarelF
Na mobil je to pěkné ... alae obrazová kvalita pro foťák je tragická ... navíc těch 12Mpix je vážně moc . bohatě by stačilo těch 5-6Mpix aspoň by ta fotak nemusela být v takové kompresi .. 12Mpix je blbost a nevyužitelné.
38 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 14:34
Carlo
Nejsem absolutně fanda Nokií, ale tady smekám. Fotky z tohoto fotokrámu jsou opravdu super a ti rádoby "odborníci" co to tady kritizují neví o čem mluví. Ukažte frajeři jak fotí vaše fotokrámy.....
37 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 14:08
iRadovan
Absolutní souhlas s Yojimbo. Kdo v těhle fotkách nepozná znatelný pokrok v mobilním fotografování je jen zakomplexovaný jedinec. Kvalitní optika, větší čip a kvalitní software je znát na první pohled. Ti co pochybují ať si zkusí fotky vytisknout na fototiskárně. A ty, co nechápou rozdíl mezi fotkami upravenými ve PhotoShopu a fotkami neupravovanými taky lituju. Jen k iPhonu 4, dělá také krásné fotky, ne díky průměrné optice nebo průměrnému či lehce naprůměrnému(ne počtem MP) čipu, ale díky kvalitním postprocesním algortmům vykonávaným přímo při snímání. Když tyhle fotky z N8 budete dále upravovat, nikdo už ani nepozná, že nejsou z kompaktu.
36 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 14:02
Kozaa
Jinak mám HTC HD2 a foto se s Nokii N8 určitě srovnat samozřejmě nedá, ale s tím jsem si ho kupoval pro focení ho mám na nouzovku.
35 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 13:56
Kozaa
To Yojimbo: Tak ted´ jsi mě královsky pobavil. Prej nepřející fanušci Kozaa :-) ... Pokud si přečteš můj komentář znovu určitě tam zahlédneš sympatie k tomuto telefonu co se týče kvality fotek ( na poměry mobilu ) s kvalitním kompaktem se to stále nedá srovnávat, ale už se to tomu dost přibližuje. Prostě na velikosti záleží co si budeme povídat a u fotografii dvojnásob a pokud má člověk velkou kvalitní optiku a velký snímací čip je to jen a jen ku prospěchu ke kvalitě foto. Nokia N8 má mezi mobily určitě největší snímací čip, ale optika prostě kvůli rozměrům mobilu nemůže být taková jako na kvalitním kompaktu. A přečti si sám někde o pixelech jejich vlivu na zašumněnost fotek a úrovni detailů, které je schopen ten daný čip nasnímat. Např. jsem viděl porovnání fotek z kompaktu 5 let starého, který měl 5Mpx a nového kompaktu, který měl 12Mpx a výsledek? Kvalita fotek téměř k nerozeznání. Prostě 10Mpx a více je pro tak malou optiku a čip moc tot vše. U kvalitní zrcadlovky 12Mpx s 20X větším čipem a několikanásobně větší optikou je těch detailů podstatně více. Musel jsem se rozepsat, protože nemám rád když si mě někdo bere do h... jinak říkám a podotýkám ještě jednou. Tento mobil má krásné fotky mezi fotomobily.... basta
34 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 13:29
Sandi
Souhlasím s většinou tady! Fotky jsou na mobil parádní! Velikost snímače se skvěle podepsala na výsledné kvalitě, i když zrcadlovka to nikdy nebude. Místo abych si koupil kompakt, mobil, GPS, MP3 přehrávač a kdovíco ještě, tak N8 je na nejlepší úrovni, co do kompromisu mezi vším.
33 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 13:13
Radek Aklemjev
milann88, honzina2222:
Co to melete o profících, neprofících, tady jde o prezentací toho, co asi foťák v mobilu umí, a ne o vytvoření nějakého uměleckého díla, otevřeli jste si vůbec ty fotky v plném rozlišení na pořádném monitoru?, předveďte svoje dílo, poučte nás jak má vypadat profi fotka podle vás, všechno poblít, to umí každý osel. Dál už vaše bláboly nebudu komentovat.
32 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 13:01
milann88
Tohle jsou fotky od profiku ??? to je teda hodne bidny
31 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 12:56
Yojimbo
2hzonzina: Eh, má to cenu komentovat? Když opomenu, že 90% fotografií na mobilmanii je editovaných ve Photoshopu, tady editované snad vůbec nejsou a pokud ano, tak je maximálně trochu rozhozen kontrast. Co se týče objektů zobrazených na fotografiích, tak nevím, co by si po profesionálech chtěl? Aby každá fotka byla vtipná? Aby si na každé fotce viděl něco neuvěřitelného? Tohle má být prezentace různých možností fotoaparátu a ne fotosoutěž o nejzajímavější fotku.
A samozřejmě se zde objevují jako vždy nepřející fanoušci jiných značek, jako je například Kozaa a KarelF. K panu Karlu eF bych dodal jen to, že ubožejší příspěvek hany vycucané z prstu jsem asi ještě nečetl. Jen pro informaci, čočka je skleněná Carl Zeiss, čip je větší, než má jakýkoli fotomobil a dokumentárně fotí moje N6120 classic, tyhle fotky už jsou krásně použitelné do rodinného alba / na prohlížení na počítači. Takže z vaší reakce usuzuji, že jste si koupil celkem draze kompakt a teď máte mindrák z toho, že by vám klidně stačil mobil a ještě byste měl přidanou hodnotu v podobě multifunkčního přístroje...
30 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 12:41
Matty
Jak můžete doprd*le srovnávat 5 MPx od applu a 12MPx od Nokie??? Apple tam mám nějakou svoji čočku s malým přisvětlením...Nokii dodává čočky Zeiss, to už je torchu záruka pěkných fotek...
29 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 12:28
Radek Aklemjev
honzina, nebo honzina2222,

Uvedené fotky jsou na mobil a jeho omezené možnosti k osazení optiky VELMI dobré, určitě se vyrovnají běžným 12Mpx kompaktům, pro běžného fotografa amatéra víc než dostačující kvalita, za mě palec nahoru.
28 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:59
honzina2222
No úplně obyčejný fotky jak od normálních lidí, jestli takhle fotí profíci tak teda potěš koště! To ať se ti profíci podívají na:http://galerie.mobilmania.cz/
ALE TOHLE JE FAKT HNUS PROFÍCI!
Ještě ten nadpis:72 neuvěřitelných fotek pořízených Nokií N8
To snad ani nemyslíte vážně!!!!
27 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:56
Dns
Mat to 5mpx tak by to bolo super (vid. Iphone 4 ) , takto to ma zbytocny sum , ale ajtak , palec hore...
26 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:48
Pitrs81
Škoda, že se mi nedaří přidat komentář :-(
25 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:41
Pitrs81
Hmm paráda... a co na to EXIF?
24 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:39
Pitrs81
Stáhnul jsem si několik fotek do PC a mrknul se na jejich exify.

A zjistil jsem ve zkratce toto:

Fotka 1.:
- Rozlišení: 4000x3000 (12MP, poměr 4:3), 24bit
- Model: neuveden
- Datum: 2010-04-24
- Expozice: 1/33
- Číslo clony: 2.8
- ISO: 146
- Blesk: Flash did not fire [auto]
- Onisková délka: 4.61 mm

Nejsem fotograf, ale dá se z toho usoudit, že jelikož byla tato fotka požízena na konci dubna, tak že ješte nebyl odladěnej FW a proto chybí modelové značení. Také ISO hodnota je docela nestandartní a konec konců i expozice.

Fotka 57.:
- Rozlišení: 4000x2248 (8.99 MP = cca 9MP, poměr 16:9) 24bit
- Model: N8-00
- Datum: 2010-05-19
- Expozice: 1/17
- Číslo clony: 2.8
- ISO: 100
- Blesk: Flash did not fire [auto]
- Onisková délka: 4.61 mm

U této, o cca měsíc později focené fotky, se již objevuje značení modelu N8-00 a také ISO je už standartních 100. Ukazuje to pravděpodobně na vyspělejší firmware. Také se zde ukazuje možnost změnit poměr stran ze 4:3 (12MP) na 16:9 (9MP) ořezem.

Ani v jedné s fotek jsem nenašel nějaký auto-komentář z Photoshopu nebo jiného grafického editoru. To ale neznamená, že fotky nemohli být něčím editovány. I exif se dá ošidit.
23 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:38
Zbyněk
Nádhera to bude teprve až bude N8 u mě doma,opět se ukazuje že Iphone je horší a zpomaluje krok,známej co ho má moc spokojený není a nadává ale nyní ví že si pořídí nový a lepší telefon novou Nokii N8 :-D
22 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:38
LSI
Reakce na 7 příspěvek............
Další Ajfouňácká ovečka ? To už snad neni možný že zase někdo zmiňuje předraženou vystylovanou značku apple....
21 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:34
jouda
No i když nejsem příznivcem Nokií tak musím uznat, že tohle se povedlo a vypadají parádně. tleskám
20 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:34
inzaghi
Tak myslim ze nastala s Nokii N8 takova mala revoluce v mobilnim fotografovani. ty co popichujou ten sum pri zvetseni, tak pochopte ze je to 12MP, coz nikdo nikdy nebude zoomovat, pri klasicke velikosti na monitoru nebo na 10x15 fotce neni zadny sum videt, pred pul rokem jsem si koupil kompakt za 6 tisic Samsung IT100, kterej jak na to tak koukam foti da se rict stejne, teda v noci ma silnejsi blesk, to je tak jediny, HD videa ma take, no myslim ze fotomobily ceka stedra budoucnost a pro ty co porad tvrdily ze se nikdy fotomobily nevyrovnaji kompaktum, protoze nemuze nikdy mit tak velkou cocku v tloustce 12mm, tak se mylili, Nokia N8 to dokazala!! Bravo
19 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:28
KarelF
Debilní poměr stran, šum in a iso 100, hrozná komprese a škaredé fotky v jpegu takže 12Mpix je nevyužitelných .... + plastové čočky objektivu a malý čip + vysoké rozlišení = fuj .. absolutně zbytečných 12Mpix .. jako foto záznamník ok ale jako fotoaparát na nic .....
18 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:19
skret
kochejte 72 neuvěřitelnými fotografiemi v plném rozlišení pořízenými dvanáctimegapixelovou Nokií N8. ....mno to by sme mneli ono totiz v polskem jazyce kochejte znaci milujte,a mnel bych jooooo
17 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:11
tic.file
Co k tomu dodat...
Kdybych ještě měl N70 ... N8 je pro mě jasná volba i přesto že dotyk nemám v oblibě, a navíc nemožnost výměny baterie uživatelem, ale prostě tohle .... to luxus ty fotky :P
16 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:07
Kott02
Popravdě ty fotky jsou nic moc, ale na to že to je z telefonu jsou megaluxusně úžasné. hodně se mi líbí ta s tím motýlem
15 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:06
Luki
Fotí krásně, ale ten symbian.... ;( Kdyby tak Nokia začala vyrábět přístroje s Androidem....
14 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:05
jask
Fotí líp jak kdejakej kompakt a nemaj na ní ani nejlepší mobily, jediný co fotí podobně je iphone 4. To se nokii povedlo! Jen se obávám, že jen dobrej foťák to nezachrání...
13 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 11:00
Danushka
Takový nadržený Iphonemaniaky opravdu zbožňuju. Iphone je drahej hnus a ty jeho fotky jsou stejně takový zašumělý jako tady od Nokie. Už se moc těšim až vyjde. Naběhnu do obchodu a jednu si koupim k narozkám.
12 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:54
abcd
Profi fotografové, to snad ne :)
11 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:54
niki21
No zas až tak úžasné se mi nezdají :-( na 12mpx slabé, čekal bych lepší výkon
10 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:50
Kozaa
Podle mě fotí na mobil fotí nádherně. Hloubka ostrosti parádní, ostrost také a šum? No co si budeme povídat je tam, ale u jakého kompaktu není? A to už vůbec nemluvím o mobilu. Takže zatim asi nejlepší foto pořízený mobilem co jsem kdy viděl. I když zbytečně moc pixelů bohatě by stačilo 5 Mpx to by s poměrně velkym snímačem tvořilo o velkej kus víc nezašuměnejch fotek. Jinak Iphone 4 jsem neviděl, tak nemohu porovnat.
9 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:44
Kryštof Korb
Měly by být bez úprav.
8 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:32
Tom077
Ještě by mě zajímalo,jestli fotky prošly nějakou úpravou - nebo jsou to fotky bez úprav ztažené z mobilu .....
Fotím,takže vím,co se všechno dá s fotkou udělat v PC .....
7 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:15
Rossa
Na Nokii dobré. Bohužel se opět ukazuje, že na počtu megapixelů u telefonu opravdu nezáleží. iPhone 4 dělá ještě lepší a ostřejší fotografie, a to má "jen" 5mpx. Hold kdo umí, umí.
6 Čtvrtek, 29 Červenec 2010 10:13
Olas
Ja nevím, ale aby byl šum i na modré obloze, to se mi zdá trochu hard-core
5 Středa, 28 Červenec 2010 21:33
budis
no tak koukám, že se fotky od dob Nokie 7650 s VGA rozlišením trochu posunuly(: Toto je teda velkej luxus, už se těším na svůj příští mobil
4 Středa, 28 Červenec 2010 18:06
Josef Simon
No je to pecka, při zvětšení výrazný šum, ale co se týče hloubky ostrosti a podání barev, tak to je opravdu výtečný výkon.
3 Středa, 28 Červenec 2010 17:30
janek
Už jí sci a moc!
2 Středa, 28 Červenec 2010 15:50
Vlastimil
Nádhera co víc dodat.
1 Středa, 28 Červenec 2010 15:23
Michal Ciompa
muj digitalni kompakt prave letel z okna :-D

Přidej Váš komentář

Vaše jméno:
Komentář:

Uživatelské jméno

Heslo

 Zapamatovat | Registrace

TOPlist